Tegoroczne targi Iberzoo w Madrycie cechowała doskonała organizacja oraz niesztampowe podejście. Łącząc siły z targami weterynaryjnymi ProPet, organizatorzy znacznie rozszerzyli grono odbiorców komasując w jednym miejscu dwie podstawowe gałęzie rynku zoologicznego. Dodatkowo nowa formuła targów objawiła moc atrakcji w postaci pokazów psiej mody, wykładów oraz pokazów. Można było tu podziwiać wystawę fotografii, brać udział w konkursach czy odpoczywać w licznych strefach relaksu przygotowanych dla odwiedzających. Tym samym ewidentna atmosfera biznesowych relacji owiana została nienachalną aurą wydarzenia rozrywkowo – kulturalnego.
Targi zaszczyciły czołowe brandy półwyspu iberyjskiego wraz z europejską czołówką. Nie zabrakło w tym gronie Vitapolu, sztandarowej marki polskiej firmy Hobby wraz z przebojem podbijającymi rynek portugalski markami Lolo Pets oraz Lolo Pets Classic. Nie ulega wątpliwości, iż sukces w wariancie hiszpańskim wydaje się być kwestią czasu.